7 listopada 2017
Miasta bez reklam?

Miasta bez reklam? Panel ekspercki podczas 5. Targów Dziedzictwo

Czy można sobie wyobrazić Miasta bez reklam? Na to pytanie będą próbować odpowiedzieć organizatorzy panelu eksperckiego podczas 5. Targów Dziedzictwo, 8. listopada 2017 r. w centrum […]
29 września 2017
wizerunek miast uzdrowiskowych

Wizerunek miast uzdrowiskowych

Ciekawą refleksję na temat chaosu reklamowego i jego wpływu na wizerunek miast uzdrowiskowych na przykładzie Ciechocinka opisuje red. Teresa Kudyba na łamach Travel Trends Dziennik Turystyczny. Poniżej […]
29 sierpnia 2017
Jednolite tabliczki informacyjne w Szklarskiej Porębie

Jednolite tabliczki informacyjne w Szklarskiej Porębie

To koniec stawiania w dowolnych miejscach różnego rodzaju tabliczek kierujących do atrakcji czy miejsc noclegowych w Szklarskiej Porębie. Władze miasta przystępują do porządkowania przestrzeni publicznej. Jednolite tabliczki […]
30 czerwca 2017
nośniki informacji wizualnej i reklam na obiektach zabytkowych

Nośniki informacji wizualnej i reklam na obiektach zabytkowych

Nośniki informacji wizualnej i reklam na obiektach zabytkowych. ICOMOS-POLSKA Polski Komitet Narodowy Międzynarodowej Rady Ochrony Zabytków jest wydawcą dwujęzycznej publikacji pt. Zasady projektowania i umieszczania nośników informacji wizualnej […]
27 marca 2017
Reklama w zabytkowej części miasta

Reklama w zabytkowej części miasta

Miasto Świdnica coraz skuteczniej działa na rzecz uporządkowania przestrzeni miejskiej. Reklama w zabytkowej części miasta i jego okolicach jest systematycznie porządkowana, o czym świadczą dziesiątki usuniętych […]
14 marca 2017
Reklama w przestrzeni publicznej Katowice

Reklama w przestrzeni publicznej – badania ankietowe w Katowicach

​Od 13 do 27 marca Urząd Miasta w Katowicach zapraszam mieszkańców Katowic, przedsiębiorców oraz zarządców nieruchomości lub ich przedstawicieli do wzięcia udziału w badaniu ankietowym dot. […]
20 lutego 2017
szyldy i realmy w Nowym Sączu

Estetyka reklam: Nowy Sącz zadba o szyldy i reklamy

„Paweł Dygoń, wzięty sądecki architekt podkreśla, że estetyka reklam i szyldów, zwłaszcza w centrum, pozostawia wiele do życzenia. Zabytkową zabudowę przesłaniają byle jak zawieszone przed laty […]
//]]>